Eagle a velkost dierok

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Květen 25 11:14:00 CEST 2007

On CAM akoby bral dierky padov vzdy z originalnej velkosti v library.
Tiez som si pomahal tak, ze som cez pady prelozil via vacsieho priemeru
ako pad a naopak s mensou dierkou. CAM to spracoval tak, ze priemer bol
vacsi, ale dierka ostala podla povodneho padu.
Tiez budem vdacny za radu.

miro

--- "Rosko, Peter" <Peter.Rosko@siemens.com> wrote:

> zdravim,
> nakreslil som dosku v Eagli (4.11), dierky su niektore nevhodne na
> rucne
> vrtanie, tak som spultil drill-aid ulp na ich zmensenie
> to preslo, je to ok.
> teraz vsak sa cez CAM procesor pokusam vygenerovat ps subor a dierky
> su
> tam zase velke
>
> kde robim chybu ?
>
> p.rosko

Looking for earth-friendly autos?
Browse Top Cars by "Green Rating" at Yahoo! Autos' Green Center.
http://autos.yahoo.com/green_center/