OT:Zena za volantem

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Květen 25 10:38:41 CEST 2007

Tak pridam vlastni historku jeste z dob predrevolucnich.
Ja tehdy nemel ridicak a s manzelkou jsem vyzenil Fiatka 600.
Celeho jsem ho kompletne nejprve rozebral a pak zrenovoval.
V servisu se na nej pribehli podivat snad vsichni mechanici.
Jednou jsme jeli letenskym tunelem nahoru. Nahore je to bud doleva ke Sparte
nebo rovne okolo ruskeho velvyslanectvi. Tehdy tam mela jet nejaka delegace
a tak to poldici odklaneli vsechno ke Sparte.
Ridila manzelka a policajta co nam tou cernobilou hulkou ukazoval kam mame
jet elegantne objela a pomalu jsme se sinuli k ruskemu velvyslanectvi.
Policajt za nami bezel, rval a tou hulkou mydlil do strechy toho maleho
Fiata.
Kdyz jsem presvedcil manzelku, ze ma zastavit, a to chvilku trvalo, tak
vubec nechapala jak ji muze policajt rikat kudy ma jet.
Ten poldik byl docela vystresovanej a tak mu povidam. Copak nevidis, ze ridi
zenska ? Proste te nepochopila. Maji jine mysleni. Poldik: Jak mne nemohla
nepochopit ? atd.. Skoncilo to tim, ze nemel cas to resit a tak nam ukazal
at jedeme ke Sparte a at nas jiz v zivote nepotka.
Jindra Polivka

Vzhledem k patku a OT...

Mozne to je, neb mam neco podobneho doma (ale protoze to vim tak me to
jeste nic nestalo), ale kdyz jsme po obdrzeni ridicaku delali zkusebni
jizdy tak slo o zivot neb manzelka pri jakekoliv kriticke situaci
vystupovala z auta.

Takze napriklad prijizdime na 3. r. stupen na prejezd vse v klidu a
kocham se. Pribrzduje, vrazi tam petku a stojime se chciplym autem na
kolejich. Nez se nadeju sedim sam na miste spolujezdce se chciplym autem
  na hlavni trati CB-Plzen!!!

Naprosto bezne jsem takhle zustaval sedet sam v aute na krizovatkach pri
odbocovani vlevo najetej s autem do protijedouciho pruhu v miste kde to
chciplo pri rozjezdu.

Radek Vicek