GSM modul

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Čtvrtek Květen 24 23:17:33 CEST 2007

zdravim. nevim sice, jakou mate v planu pouzit minikamerku, ale pokud by
to byla nejaka trosku inteligentnejsi, ktera sype jpeg na uart, pak by
mohlo byt dobrou volnou pouzit treba siemensuv TC65. Da se do nej nahrat
aplikace v jave, ktera si obslouzi jak uart, tak propojeni pres gprs do
prislusneho apn a prenos toho souboru, treba nekam na ftp nebo jinam.
pripadne ma spoustu volne flash pro pripad, ze potrebujete intenzivne
fotit, ale zrovna nemate moznost prenaset, coz se u gprs taky semtam
stava (hlavne kdyz jste v nejake bunce, kde jsou zabrany skoro nebo
uplne vsechny uziatelske kanaly ... hlasove sluzby maji prednost pred
datovyma ...)

S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://www.hysteria-metal.cz