Objektivy z GM

Čtvrtek Květen 24 22:54:21 CEST 2007

Hezký den,

    může to být řízení clony, nebo ostření a oboje. Jsou i objektivy co
umějí změnit ohniskovou vzdálenost, ale ty v GMku asi mít nebudou :-) Co
konkrétně to umí těžko říci, chtělo by se to zeptat přímo prodejce.
Jinak pozor na věc, páč existuje několik systémů řízení a je nutné mít
kameru a objektiv co si porozumí. Jinak to v lepším případě nebude fungovat.

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186