Re: - účinnost Peltiera - bylo: 800W trafo pro spínaný zdroj

Lukas Burda burdal1@post.cz
Čtvrtek Květen 24 22:53:00 CEST 2007

No vzdyt ano. Vas koeficient pro uvadenou klimatizaci je 0.71 a ten
Ondrejuv koeficient spocitany pro tuto klimatizaci odpovida tem 2,5.
Srovnaval jste dva ruzne vypocitane koeficienty (0.25 a 2.5-3). Ale je
to nakonec fuk. Zadny flame.

Luka Burda