přídavný blesk

Petr Zapadlo zapadlo@melzer.cz
Čtvrtek Květen 24 15:50:17 CEST 2007

Dne čtvrtek 24 květen 2007 15:33 J. Polivka napsal(a):
> Tak tento blesk Vas na 15 m nezachrani a pokud jsem se na to dival, tak ani
> na 10 m.
> Jsou dve bezne moznosti. Pouzit profi svetla, ale to asi nepripada do
> uvahy, neb cena je znacna.
> Poridte si stojany a svetla treba z Bauhausu, delaji i pekne na dva
> reflektory. Pocitejte s tim, ze jedno Vam nestaci. Vzdy tam jiz nejake
> osvetleni je a Vy musite trochu respektovat puvodni nasviceni a k tomu
> doplnit vlastni. Je to trochu veda a profik se bez profi osvetlovace
> neobejde. My delame poloprofi a funguje to :-)) . K tomu pred ty svetla
> [...]

ja jsem si kdysi davno koupil nejaky stary blesk bez jakekoliv automatiky (SC
cca 35 - 45), nabiji se primo ze site.

pokud jsem s nim svitil primo do tvari tak byly vysledky tristni, co se mi
osvedcilo tak dat ten blesk tak, aby nesvitli primo na nekoho ale jen na
strop ve vzdalenejsi casti mistnosti, zadek se jiz neutapi v cerni, ale
charakter osvetleni je v cele mistnosti zachovan.

"Synchronizuji" ho fototranzistorem, tranzistorem a tyristorem. Ale nemusim
resit nejake predzabelsky, protoze fotim na Dynaxe400.
Pokud bude zajem, tak to zapojeni nekde vytahnu z pameti.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo