Poradte jake PC - deska procesor...

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Květen 24 12:52:05 CEST 2007

Jeste taky vysly nejake aktualizace a opravy Windows XP pro multijadrove
procesory tak je treba zkontrolovat jestli jsou nainstalovane .

A to s tim urcenim te aplikace a jadra by melo jit pres utilitku runfirst .
Je free a da se stahnout tady :

http://www.activeplus.com/us/freeware/runfirst/

Nevim ted jsem na singlovem cpu, ale mozna by to melo jit i s windozim
prikazem start(napoveda start /?) urcuje se tam i priorita procesu .

Nebo taky jeste utilitka tato http://www.robpol86.com/Pages/imagecfg.php

Sice je to tezkopadne ale funguje to . U nekterych programu ani nejde jinak
protoze rovnou krachnou na multijadrovem ci multiprocesorovem cpu.

s pozdravem

snehulak