FTD2XX a MinGW

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Květen 24 12:51:45 CEST 2007

Poslite DLL-ku sukromne, skusim to tym lib.exe z MSVC.

Exportovane funkcie v DLL si pozrite programom:
http://www.dependencywalker.com/

DEF sa skor pouziva, prave ked tvorite dll-ku. V DEFe si poviete, ktore
funkcie ma exportovat (da to aj inac). Neviem, ci je nejaka cesta
pouzit DEF opacnym sposobom.

Cislo za @ zrejme vyjadruje poradove cislo, pod ktorym je exportovana.
To sa da nejako vyuzit pri natahovani dll-ky, akoze nehladate funkciu
podla mena, ale podla cisla (takto som to este nepouzil, neviem ako na
to :-)

Ak mate za menom rozne divne znaky (hovori sa tomu myslim "painted
form"), tak tie vravia o vstupnych parametroch a pouzivaju sa napr. v
C++, kde mozte mat viac funkcii rovnakeho mena, lisiace sa prave
vstupnymi parametrami. V DLL to nepredpokladam, nezvykne sa to prave
kvoli pouzitu aj v inych ako C++ projektoch.

miro

____________________________________________________________________________________Take the Internet to Go: Yahoo!Go puts the Internet in your pocket: mail, news, photos & more.
http://mobile.yahoo.com/go?refer=1GNXIC