Poradte jake PC - deska procesor...

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Květen 24 12:20:43 CEST 2007

Zatim tech aplikaci ktere by to vyuzivaly fakt moc neni, ale na druhou
stranu si muzete priradit ve spravci programu jake jadro ktera aplikace bude
vyuzivat . Takze kdyz nejaka aplikace vytezuje procesor na max tak to ani
nepoznate protoze druhe jadro je volne a odezvy systemu jsou stale perfektni
. Na domaci pocitac to asi nema vyuziti spis tak na herni PC nebo kde se
enkoduje video a podobne .

Ale ty Core 2 duo jsou super maji docela brutalni vykon na relativne male
frekvenci takze se daji krasne uchladit pasivne.

Pokud nejaka aplikace blbne v souvislosti s dvema jadry(zatim jsem slysel
spis problemy u nekterych AMD X2 cpu ) tak je moznost priradit dane aplikaci
jenom jedno jadro(standardne jsou prirazeny obe).

s pozdravem

snehulak

- Intel Core 2 Duo: pocitejte s tim, ze nektere (spousta) aplikaci umi