FTD2XX a MinGW

Hynek Sladky econf@centrum.cz
Čtvrtek Květen 24 10:31:05 CEST 2007

Diky za rady.
gcc pouzivam ve win32 (MinGW).
LoadLibrary/GetProcAddress je funkcni, ale pak bych si musel napsat jiny
hlavickovy soubor, coz mi prijde jako zbytecna prace - predpokladam, ze
soucastky FTDI pouziva spousta lidi a mnozi si k tomu psali i vlastni
SW, takze to jiste musi byt pouzitelne - vcetne dodaneho hlavickoveho
souboru (tudiz bez LoadLibrary a spol.)...
Jestli ale nenajdu reseni, jak to rozchodit, asi mi nezbyde nic
jineho... :-)

Hynek Sladky