FTD2XX a MinGW

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Květen 24 10:21:56 CEST 2007

S GCC a Linuxom Vam neporadim. Na tej stranke pisu o roznych sposoboch,
snad ste to skusali spravne (rozne prepinace a pod)

Predsa len, LoadLibrary a GetProcAddress nemozte v GCC pouzit? Aspon na
skusku nejaku jednu funkciu.

Mena funkcii v DLL a __declspec(dllimport) v headri su podla Vasho
popisu OK.

miro

http://www.redhat.com/docs/manuals/enterprise/RHEL-4-Manual/gnu-linker/win32.html

http://searchmarketing.yahoo.com/