Re: - účinnost Peltiera - bylo: 800W trafo pro spínaný zdroj

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Květen 24 08:28:40 CEST 2007

Problém bude asi s rozběhovým proudem 1f motorků. Ta pivní chlazení mají
udávané příkony (podle typu) od 1/8 HP, 15l/hod. 1 pípa, až do 5/8HP,
115l/h, 2 pípy, výstupní teplota piva (5-8)°C.
1/8HP je cca 92W.
AZE

----- Original Message -----
From: "Raven" <raven@wo.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, May 24, 2007 6:59 AM
Subject: Re: - účinnost Peltiera - bylo: 800W trafo pro spínaný zdroj

Ahoj, par desitek wattu... nevim. sused na chate (nemame tam 220V
silnych voltu v siti) si na jednu pivni akci pujcil prenosne chlazeni k
becce. Myslim, ze tam uz nebyla ani voda, ale gel. Ac ma 2kW centralu
tak si pujcil (spotreba, hluk...) od jineho suseda malou kompaktni
centralku cca 700W.
Ani nahodou, bylo slyset, ze je centrala zatizena, ale chlazeni se ani
nehlo. Nasadili jsme jeho 2kW Hondu. To uz bylo jine, ale nikoliv
presvedcive, po zapnuti nekolik vterin to premyslelo nez se kompresor
pohnul. Zrejme byl problem, ze se zapina motor, ktery je trvale zatizen
kompresorem, nevhodny typ motoru a nedostatecna tvrdost alternatoru
centraly.

S pozdravem Raven