Zachrana disku

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Květen 24 07:55:32 CEST 2007

Když odešla elektronika na přepětí, tak je to blbý. To co vidíte, není
jediná elektronika v disku, další je uvnitř u ramene hlav, a ta je hodně
háklivá.

Poradím vám Lama expert v Brně, pan Šustek, cena kolem 10kKč, bez ztráty
záruky na disk. V SK máte možná taky někoho podobně šikovného.

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Drzik" <jdrzik@creon.host.sk>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 23, 2007 10:28 PM
Subject: Zachrana disku

Zdravim,

Mam problem s diskom 250GB samsung. Odisla mi na nom elektronicka cast (
zhoreli niektore suciatky ). Kedze mam na disku niekolko cennych suborov
tak som ho potreboval zachranit. Kupil som si rovamy model disku, vymenil
som elektronicku cast ( dala sa sikovne pripojit cez konektor ). Ale po
pripojeni disku k pocitacu s novou elektroinkou pocujem len cvakanie
hlaviciek. Neviete mi niekto poradit v com by mohol byt problem?
Ja este tipujem ze v novej elektronike moze byt novsi firmware ktory si
mozno inak uklada data na platne. Skusal som  hladat firmware k tymto
diskom ale somozrejme vyrobca ziadne neposkytuje ( pisal som mu aj mail -
odopoved bola v style SAMSUNG za data neruci :-) ).
Model disku: SP2514N
Prosim Vas keby niekto mal takyto disk s datumom vyroby 2006.06 alebo ak
ma miekto napad ako dostat tie data z disku nech sa ozve.
Diki moc.

S pozdravom
         Jaro