Zachrana disku

Jaroslav Drzik jdrzik@creon.host.sk
Středa Květen 23 22:28:16 CEST 2007

Zdravim,

Mam problem s diskom 250GB samsung. Odisla mi na nom elektronicka cast (
zhoreli niektore suciatky ). Kedze mam na disku niekolko cennych suborov
tak som ho potreboval zachranit. Kupil som si rovamy model disku, vymenil
som elektronicku cast ( dala sa sikovne pripojit cez konektor ). Ale po
pripojeni disku k pocitacu s novou elektroinkou pocujem len cvakanie
hlaviciek. Neviete mi niekto poradit v com by mohol byt problem?
Ja este tipujem ze v novej elektronike moze byt novsi firmware ktory si
mozno inak uklada data na platne. Skusal som  hladat firmware k tymto
diskom ale somozrejme vyrobca ziadne neposkytuje ( pisal som mu aj mail -
odopoved bola v style SAMSUNG za data neruci :-) ).
Model disku: SP2514N
Prosim Vas keby niekto mal takyto disk s datumom vyroby 2006.06 alebo ak
ma miekto napad ako dostat tie data z disku nech sa ozve.
Diki moc.

S pozdravom
         Jaro