Wilkinsonův dělič 2,4GHz - návrh, hotové PCB..?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Květen 23 16:33:45 CEST 2007

Lukas Grepl napsal(a):

>A proc vlastne nepouzijete ty prodavane?

Třeba proto, že dávat 800kč za kousek spoje v krabičče se mi nechce
dávat. ( N konektoru M i F ma pytel.... krabicka je to nejmensi......)
I pitomej disec pro sat, kterej je nepoměrně složitější stojí 200kč....