OT: nascanování smluv

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Středa Květen 23 14:12:26 CEST 2007

pri prochodu pocitacem je treba mit dobre zkalibrovany cely retezec
scanner monitor tiskarna aby z toho mohlo vylezt neco kloudneho

tzn. napriklad oscanovat nejakou barevnou fotku a podle ni nastavit
monitor a pak jeste podle toho nastavit tiskarnu
na jakesi vyrobcem dodane barevne profily bych se moc nespolehal

to same se musi udelat s monitorem a vyslednou fotkou kdyz ji posilate
do minilabu atd...