Wilkinsonův dělič 2,4GHz - návrh, hotové PCB..?

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Květen 22 23:13:18 CEST 2007

To co je na obrazku je modifikovany wilkinson, ma dve sekcie koli
dosiahnutiu vacsej sirky pasma.
Navrh je velmi jednoduchy, potrebujete len dve linky s impedanciou
SQRT(2)*Z0 ~~ 70.7Ohm dlhe 90 stupnov.
Zlozita cast navrhu je ze pokial nemate substrat s _definovanymi_ a
_znamymi_ parametrami tak musite prejst niekolkymi iteraciami kym sa
tych 70.7 Ohmu a 90 stupnov podari dosiahnut.
Ak mate moznost pouzite hociaky mikrovlnny substrat a vysledok je takmer
zaruceny hned na prvy pokus, alebo si nechajte vyleptat niekolko motivov
na FR4 s vhodne odstupnovanou diel. konstantou (povedzme po 0.1). a
odmerat parametre na reflektometri.
b.