www stranky a databaze

Ing. Petr Weissar, Ph.D. weissar@kae.zcu.cz
Úterý Květen 22 21:22:40 CEST 2007

Pokud to bezi na XP, tak tam je IIS (5.0), staci jen spustit. PHP-ko stahnout na
http://www.php.net/ a na FireBirda by tam mely byt jiz funkce - viz.
http://www.php.net/manual/cs/ref.ibase.php ...
Pro data mam ale lepsi zkusenost s ADO.DB, coz je vrstva spolecna pro ruzne
databaze a neni pak takovy problem prehodit db system treba na MySQL (viz.
http://adodb.sourceforge.net/) ...

A nebo pokud znas C++, tak prejit na C# a ASP.NET coy je taky free a je k tomu
free i VisualStudio Express ...

Petr Weissar