www stranky a databaze

Dipl.-Ing. Michal Kováčik kovacik@toolsquare.com
Úterý Květen 22 14:43:02 CEST 2007

Pre jednoduche prihlasenie staci po spravnom zadani mena a hesla nastavit
cookie a na strankach sukromneho charakteru sa hned na zaciatku dotazovat ci
je cookies aktivne, ak ano, stranka sa zobrazi, ak nie zobrazi sa
prihlasovacia stranka. Je to velmi jednoduche, kod na tri riadky a funkcne.
Moznosti je niekolko, jednoznacne by som vsak odporucal php a mysql a to z
viacerych pricin:
- tato kombinacia je free pre nekomercne pouzitie
- existuje velmi vela prikladov a manualov aj v zrozumitelnej reci (cestina,
slovencina)
- pokial ovladate jazyk C, tak s PHP nebudete mat ziaden problem, php
"vyrastlo" na vsetkych dobrych veciach, ktore su v jazyku C :)))
- PHP je velmi silny nastroj na vytvaranie dynamickych stranok

pokud ma jit jen o overeni na jmeno a heslo tak by melo stacit jen
overeni na urovni web serveru

naprogramovat spravu session neni sice nic tezkeho, ale uz je treb aneco
znat

Radek Vicek