Normy

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Květen 22 11:23:38 CEST 2007

Nejen. Norma je primo z definice navod "jak to udelat dobre",
kompatibilita je jen jeden z prinosu.

Chovani velkych firem je na tom prakticky nazavisle, ty maji tendenci
blokovat vstup na trh dalsim subjektum a pouziji pro to vsechny
dostupne prostredky, cena za normy s tim nema temer nic spolecneho.
Ostatne napriklad ve srovnani s naklady na "celosvetovy" patent je
cena jakekoliv normy jen plivnutim do more :-)

Ales Prochaska