Re: Konstrukcia meraca VF vykonu (bolo Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?)

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Úterý Květen 22 10:28:29 CEST 2007

Mám možnost půjčit, možná i otevřít profi měřák 6970 od Aeroflex.
K němu je k dispozici více než 10 sond, liší se výkonem
zhruba -70 až -20, -30 až 20, -5 až 44 dBm
Liší se i horní frekvencí, dolní frekvence není nikde nižší než 10MHz.
To má základní výhodu, na těle měřiče je kalibrátor na 50MHz
Žádná ze sond tohoto přístroje nemá logarimický detektor, sondy jsou tepelné, nebo s detekční diodou.

Nedokážu posoudit jak moc je ten kalibrátor potřebný pro zamýškený přístroj...
Lubor