Re: [OT]100V rozhlas po budově - kanadská noc

pyrin pyrin@volny.cz
Úterý Květen 22 07:04:54 CEST 2007

hm a není jednodušší dohodnout se s člověkem co má nastarosti rozhlasový
pult ? když jsem chodil ještě za komunistů na průmyslovku, tak jsme se
dohodli a každou velkou přestávku jsme mohli vysílat školním rozhlasem
zajímavou muziku.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Petr Kout" <Petr.Kout@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, May 21, 2007 11:19 PM
Subject: [OT]100V rozhlas po budově - kanadská noc

Dobrý den,
byl jsem požádán mladším kolegou jež je ještě na intru a bude končit. A
chtěli by udělat nějakou srandu na rozloučenou.
Jejich idea je napojit se na vnitřní rozhlas. mám doma nějaké 40W
tranziwaty. lze je při nějaké úpravě použít a hlavně jak upravit? odhaduji
že nějaké trafo, ale nemám zkušenosti, jak se to počítá .... Chtějí se
připojit ze svorek reproduktoru dexon co je v každém pokoji. příkon 10W,
vst. impedance 1600 ohm. tak jako nejni snad potřeba použít plný příkon
repro. odhadem 40 reproduktorů. si myslim, že i 1W udělá použitelnou
hlasitost. mám obavu, že mají z vrátnice možnost nějak ovládat kam signál
půjde, v krabici pod tím je relátko. a relátko spíná jeden drát k trafu v
repru. půjde to nějak oklamat?
Petr