Re: PICAXE

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Úterý Květen 22 06:19:20 CEST 2007

Kdysi jsem zkousel neco delat s UCB PIC (dospel jsem k nazoru ze bych
potreboval spise UCB PIC2 ale na to uz tehdy nedoslo).
Ten UCB PIC mi vyhovoval ze byl na desce ke ktere stacilo pripojit baterku,
kablik do PC a mohlo se pracovat.
PICAXE toho IMHO dokaze vice ale videl jsem jen nabizet hole brouky,
nevim jestli se da poridit i plosny spoj do ktereho se ten brouk pichne
nebo jestli si jej uzivatel musi sam zbastlit (v techto ohledech jsou moje
nynejsi moznosti dost omezene, navic uvazuji o pouziti do nejakych testovacich
pripravku, tj. par kusu, vlastni vyvoj by asi byl dost neekonomicky)
Koukal jsem, ta prednaska ma byt uz v patek pres den, to jsem obvykle jeste v praci.
Uvazuji jesli stoji za to brat si na to volno.