Konstrukcia meraca VF vykonu (bolo Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?)

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Květen 22 00:02:42 CEST 2007

no vies, ja som uz asi moc zhyckany z robenia vedy za peniaze takze kym
sa do niecoho pustim potrebujem mat predbezny koncept a technicke
parametre, zoznam ludi ktori na tom budu makat, meno cloveka ktory tomu
celemu bude sefovat a slapat im na krk aby z nich vobec nieco pouzitelne
a nacas vypadlo, zaisteny dostatok casu vyvojarov a zaistene
financovanie. To ci bude plosak modry a odpory velkosti 18 ma zaujima az
potom.
Preto ta poznamka.
b.