[OT]100V rozhlas po budově - kanadská noc

Pondělí Květen 21 23:27:27 CEST 2007

Hezký večír,

    klasický rozvod na 100V je udělaný po větvých, které se sbíhají v
ústředně a ta potom spíná kam půjde či nepůjde signál ze zesilovačů.
Zesilovač je zcela normální, jen má výstupní trafo které transformuje
nahoru, čili dělá úroveň 100V. Každý reproduktor má pak svůj malý
transformátorek pro přizpůsobení se lince.  Má to hodně výhod, jen se to
dneska všude ruší ... No podle popisu to vypadá podobně, jen ta relátka
jsou trošku záhada. Asi to má udělané linkové voliče nějak jinak. Jestli
má každý reproduktor svoje relé, tak to asi nepůjde oklamat. Ale cesta
je dáv nějakou lahvinku vrátné či vrátnému ... ;-)

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186