PICAXE

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Pondělí Květen 21 23:11:43 CEST 2007

>Nahodou jsem narazil na zminku o techto obvodech. Chci se o nich
>dozvedet vice.

Behem vystavy bude takova uvodni prednaska, spise letem svetem co to
vsechno umi a co ne. Dalsim zalezitostem se pak muzeme venovat v diskusi.

>Mate s nimi nekdo zkusenosti i v jinych aplikacich nez v robotice?

Jak nazev napovida, je to procesor PIC s naprogramovanym
interpreterem Basicu. Takze z hlediska napajeni, spotreby apod. se
chova jako prislusny PIC. Konkretne 16F683, 16F688, 16F88, 16F886 a
16F887 (-08M, -14M, 18X, 28X1, 40X1).

Zkuste naznacit konkretni aplikaci, uvidime, jestli se da pouzit.

J. Hanzal