Konstrukcia meraca VF vykonu (bolo Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?)

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Květen 21 21:38:32 CEST 2007

Balu zda sa, ze sa najde dost zaujemcov o stavbu. Takze ja som dnes cestou
do prace vymyslel koncept... Je to sice trochu sialene, ale mne sa paci to,
ze az na dva svaby by to mohlo byt vsetko v DIP alebo SOIC puzdrach a 0805.

Hruby koncept je zatial nasledovny, nabijacka aku, USB s galvanickym
oddelenim, display, klavesnica, prevodnik, referencia, kalibracna pamat a
dva 18pinove mcu. Dobru polovicu mam uz hotovu, takze ostane to este trochu
upravit, urobit reviziu a mame hotove podklady k HW.

A.

> zatial mame asi 4 ludi ktori by mali zaujem si to postavit a dvoch
> programatorov ktori by spravili soft. Na to aby som zacal zatial velmi
> malo :-)
> Uvidime zajtra, bude pracovny den, ludia si precitaju maily z vikendu
> b.

Nechce sa Ti do kina, ale máš chuť  pozrieť si film?
http://filmy.zoznam.sk/