RE: Podsvicení displeje TFT

Draxal Miroslav evik@mbox.vol.cz
Pondělí Květen 21 10:04:32 CEST 2007

To zas není žádný tajemství.Pripojený to je na LPT. Samozrejme tet to
boucham do PICe. Mam to taky s plexisklem ale jsem fakt na pochybach
jestli tam nedam cernobílej z N6310. proste jak na to posvitim bilou led
tak to je videt ale je to nicmoc. Jake mate informace na vymenu?
MIRA

Jinak adr. http://hobbyelektronik.org/VB/gLCD/S1D15G14/

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jakub Ladman
Sent: Saturday, May 19, 2007 1:58 PM
To: HW-news
Subject: Re: Podsvicení displeje TFT

Ja tu nejakej mam, myslim si ze by mel byt ze stejneho telefonu a mam to
i se
skeletem toho telefonu, resp. s plexisklovitym rastrem klavesnice, kde
je
display vsazen. je tam videt jak to bylo podsvetleno.
Problem je, ze jsem to ziskal takhle a nevim z jakyho to je telefonu. Na
displayi je napsano L0060H-FH 0255367C

Pokud by to bylo nejak podobne, muzu poslouzit vymenou za informace o
tom, jak
jste jej zprovoznil.

Jakub Ladman