Re: Odpuzovač pavouků

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Květen 21 07:51:39 CEST 2007

>     Prosím neví někdo na jakém principu či spíše na jakých frekvencích
> fungují odpuzovače pavouků? Na webu jsem našla jen hotové výrobky a to
> přeci jenom není ono. Používat chemii se mi nechce, vysavač také ne, tak
> nevím jak je dostat z dosahu. Ono vlastně je vůbec nechci hubit, jsou to
> užitečná stvoření, ale nemusí být tam, kde jsem já. A nabrat je na papír
> a dát pryč není řašení ...

Proč ne? U nás to funguje. Vezmu kelímek nebo hrníček, přiklopim
pavouka, pak vezmu nějakej tvrdej papír, jako je pohlednice, pomalu
strčím mezi zeď a kelímek, a takhle ho vynesu ven, resp. na okenní
parapet a to bez rizika, že mi cestou zdrhne.

(BTW nechápu čeho se u nás lidi bojej, pavouci tady nejsou pro člověka
nebezpečný, žádnej z nich nemá tak velký kusadla aby moh prokousnout
lidskou kůži, ani nejsou pro člověka jedovatý a navíc se stejně bráněj
útěkem, ne útokem).

P.K.