Normy

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Květen 20 23:07:48 CEST 2007

 20.5.2007, 23:01:07

Ano, tahle diskuse se objevila s novym stavebnim zakonem, platnym od
ledna. Stavebni zakon je sice jen jeden, ale jeho vykladu je 2 az 3
(princip neurcitosti) krat N, kde N je pocet pravnich expertu v tomto
state.
Posledni stav ktery jsem zachytil byl asi takovy: norny zdarma ano,
nekdy v budoucnu, pouze stavebni, pouze pro autorizovane osoby, a az
po zaplaceni cechovniho poplatku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz