Konstrukcia meraca VF vykonu (bolo Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?)

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Květen 20 20:11:25 CEST 2007

zatial mame asi 4 ludi ktori by mali zaujem si to postavit a dvoch
programatorov ktori by spravili soft. Na to aby som zacal zatial velmi
malo :-)
Uvidime zajtra, bude pracovny den, ludia si precitaju maily z vikendu
b.