Konstrukcia meraca VF vykonu (bolo Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?)

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Květen 20 20:02:57 CEST 2007

> hej, drazil preto ze niekolko ludi poslalo ponuku ze to budu vyrabat a
> predavat :-) Ked to chce niekto vyrabat a predavat tak nech zaplati
> vyvoj. Asi tak :-) Vcera som dostal podobnu ponuku aj na merac vykonu.
> Sa na to asi vyprdnem uz uplne.
> b.

Balu, hlavu hore, ja sa tomu ani nedivim, obzvlast ak je problem akurat vf
cast. To ostatne je uz len sikovnost dotycneho jedinca, dostatok penazi a
"dobry marketing..."

Inak ak si chces postavit aj ten co tu bol spomenuty, naprogramovany cip si
musis kupit. Sice neviem co stoji, ale za Pan Boh zaplat to nie je. A ak si
pozries tu www stranku, tak zistis, ze to robila pekna partia ludi a
vysledkom je akurat jeden naprogramovany mcu. Ale zato to dotiahli do
pekneho konca.

Ale jednu vec poviem jasne hned, ked sa do toho pustim, urobim jednu demo
verziu free pre nekomercne ucely a jednu za peniaze. Pretoze plosak,
krabicka, suciastky a sw stoja peniaze, ktore sa musia do toho realne dat.
Svoj volny cas a know-how do toho neratam.

A.

p.s. Takze ja idem o tom celom premyslat a zvazovat, pretoze negativnych
skusenosti uz mam dost a nerad by som nazbieral dalsie. Diplomku som uz
vyhrabal... :o)))