Konstrukcia meraca VF vykonu (bolo Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?)

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Neděle Květen 20 17:48:06 CEST 2007

>hej, drazil preto ze niekolko ludi poslalo ponuku ze to budu vyrabat
>a predavat :-)

A vyrabi to nekdo?

>Ked to chce niekto vyrabat a predavat tak nech zaplati vyvoj.

Ale proti tomu prece nic nenamitam. Jenom konstatuji, ze nemalou cast
pristroje tvori software.

Osobne jsem se do toho tenkrat nepustil, z vicero duvodu. Jeden z
hlavnich byl, ze o VF nic nevim, pak software v podobe HEXu, to jsem
jiz uvadel, a ze by mi vyhovoval zpusob prodeje se rict taky neda.
Nebyla to vlastne drazba, ale spis takova obalkova metoda.

Tim vsim chci naznacit, ze by se pri zadani projektu mohly vzit v
uvahu zkusenosti z toho predchoziho. Nic vic, nic min.

Obecnym cilem by prece melo byt vyvinout nejaky uzitecny pristroj a
usnadnit k nemu cestu zajemcum. To muze zahrnovat vyrobu plosnaku,
atypickeho trafa, zakazkovych mechanickych dilu, nakup specialnich
soucastek. A proc nejit o krok dal? Take sadu vsech soucastek,
osazene a ozivene desky nebo dalsi krok - kompletni zarizeni.

Docela me u te DDS zarazilo, ze nikdo nebyl schopen nakoupit nejake
ty civky, krabice, trafa a relatka najednou, mozna i za vyhodnejsi
cenu a hlavne za jedno postovne a nabizet je dal jako komplet.

J. Hanzal