Konstrukcia meraca VF vykonu (bolo Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?)

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Neděle Květen 20 12:53:30 CEST 2007

>Doplnil bych - poulitelnost merení výkonu alespon do 2,5GHz..... :-)

Mozna by take bylo dobre rozmyslet, pod jakou licenci bude napsany software.

Treba DDS je z hlediska software a firmware
uzavreny projekt, takze kdyby ho chtel nekdo
vyrabet, bude si muset napsat svuj vlastni. Vim,
ze Balu tady sveho casu 'drazil' licenci na
vyrobu, ja jsem o tom i docela dost premyslel
(tak dalece, ze jsem si naklapal seznam soucastek
do kompu), ale tohle byla jedna z veci, ktera
hovorila proti. Jak se rika 'the software is the instrument' :-)

J. Hanzal