Konstrukcia meraca VF vykonu (bolo Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?)

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Květen 19 23:40:26 CEST 2007

Ahoj,

> myslel som skor nieco taketo
> http://www.keithley.com/products/rfmicrowave/?mn=3500

Toto je ozaj pekne... Takto nejako som si to predstavoval len s nejakou
krabickou od Boply ci podobnou do ruky.

> Creva su samozrejme velmi podobne pac tam vzdy treba ten detektor,
> jednocipak a displej.

HW je sice na jedno kopyto, ale vzdy je iny.

> Rozdiel je v software, prevedeni a funcionalite. Pridanim korekcie na
> vlozny utlm senzora sa vyrazne zvysi pridana hodnota, lebo to bude rovno
> ukazovat to co meriam v obvode a nie to co mi lezie do detektora,
> pridanim druheho kanala sa bude dat hned merat vyslany vykon a PSV
> anteny, posadenim vsetkeho na jeden maly plosak nebude treba stravit
> tyzden lepenim veci na steny krabice z cuprextitu, pouzitim standardnych
> komponentov a publikovanim v slovencine/cestine a doskami u nejakeho
> nasho vyrobcu plosakov sa to stane dostupne pre hocikoho kto si to bude
> [...]

Dobre takze potrebujes kanaly dva, pre priamu a spatnu vlnu, treti pre
meranie teploty a chces to dat vsetko na jeden PCB vratane detektorov a
odbocnice... No vidis, ja som si myslel ze to ma byt jednokanalova zalezitost.

> Lepenie konstrukcii z toho co mam doma v supliku a
> nasledne uverejnenie aby si to mohli postavit aj ini ma celkom vytaca,
> lebo nikto nikdy nema v supliku to co autor :-)
> b.

Kludok, ja mam v supliku iba standardne veci od Maxima, Microchipu a to co
nemam, si kupim v Dialogue. Zial Analogovia na SVK neposielaju vzorky. No a
ostatna bizuteria SOIC a 0805 je tusim standard v SOS. Ale este sa pre
istotu pozriem na www, aby to mohol postavit aj smrtelnik v SK, ktory na
rozdiel od CZ az taky dobry vyber nema...

A.