Konstrukcia meraca VF vykonu (bolo Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?)

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Květen 19 20:21:21 CEST 2007

Ahoj,

tak toto som nasiel tiez a myslim si, ze to je to, co mal asi Balu na mysli,
naprogramovat mcu a hotovo. A co sa mi na tom paci najviac, ma to aj kalibraciu.

Tie moje dve riesenia boli trochu ine. Rozdiel oproti tejto konstrukcii by
bol asi nasledovny, islo by o system s 3 IO a nejakou bizuteriou navyse.
Myslim si ale, ze hlavny problem je aj tak v tom software a kalibracii. HW a
SW by som este napisal, ale kalibraciu detektora by musel urobit Balu, lebo
na to ja moznosti nemam.

A potom, bude to treba ponuknut aspon dvom radioamaterom. Ked to bude hotove
a funkcne, tak si myslim, ze par kusov by sa mohlo urcite predat na
stretnuti v Holiciach. Ale to je uz o niecom inom.

A.