mirne OT: legalita uzivani sw

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Květen 19 15:26:13 CEST 2007

Nestava se majetkem firmy, pouze firma je vyhradni vykonavatel prav
(podle ceskeho (a evropskeho) prava), coz je rozdil. Autorske pravo je
neprevoditelne.

V USA je ta smluvni volnost vetsi, za autora muze byt povazovan i
nekdo kdo to nenapsal atd., ale tady slo asi o pouziti software na
uzemi ceska.

Ales Prochaska