Podsvicení displeje TFT

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Sobota Květen 19 13:58:20 CEST 2007

Ja tu nejakej mam, myslim si ze by mel byt ze stejneho telefonu a mam to i se
skeletem toho telefonu, resp. s plexisklovitym rastrem klavesnice, kde je
display vsazen. je tam videt jak to bylo podsvetleno.
Problem je, ze jsem to ziskal takhle a nevim z jakyho to je telefonu.
Na displayi je napsano L0060H-FH 0255367C

Pokud by to bylo nejak podobne, muzu poslouzit vymenou za informace o tom, jak
jste jej zprovoznil.

Jakub Ladman