Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Květen 19 12:47:22 CEST 2007

Pocuvaj Balu, a ako by to malo podla Teba vypadat?

Mal by to byt nejaky pristroj, ktory Ti bude ukazovat vykon (teda displej,
klavesnica, seriovy port, kalibracia) alebo mala inteligentna tik-takova
krabicka pripojena cez USB ku PC? Momentalne mam koncepcie dve, jednu lacnu
a dost nepresnu a druhu relativne high-tech. Obvodovo to vyjde na rovnako.
Na tu druhu by som este niekde nasiel aj 4-vrstvy pcb, takze by stacilo
napisat len novy firmware a nieco do PC. Zial ja PC programovat neviem.

Neviem sice, co povie na to p. Peroutka, ale ak bude zaujem tak ja som
ochotny oprasit jeden svoj stary nedokonceny projekt zo suflika, teda toto
by mohla byt pren pekna aplikacia.

Takze ak budete mat chut mozeme sa vsetci nejako dohodnut a ja sa do toho
pustim. Len musim hned povedat aj to, ze mi to bude trvat relativne dlho,
lebo prakticky budem mat na to cas len cez vikendy.

A.

p.s. Ked tak, tak mi napiste prosim sukromne na andrej(.)jancura(@)zoznam.sk