Odpuzovač pavouků

Sobota Květen 19 12:18:56 CEST 2007

Hezký den,

    ač to tak nevypadá, je to HW problém :-)

    Prosím neví někdo na jakém principu či spíše na jakých frekvencích
fungují odpuzovače pavouků? Na webu jsem našla jen hotové výrobky a to
přeci jenom není ono. Používat chemii se mi nechce, vysavač také ne, tak
nevím jak je dostat z dosahu. Ono vlastně je vůbec nechci hubit, jsou to
užitečná stvoření, ale nemusí být tam, kde jsem já. A nabrat je na papír
a dát pryč není řašení ...

    S UZ odpuzovači komárů mám docela dobrou zkušenost, jenže to
přitahuje kočky a odpuzuje to i rodiče a mně. Věřím že frekvence, nebo
jak to funguje, na pavouky bude jiná a nebude tolik odpuzovat lidi a
přitahovat kočky :-)

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186