Pamet s pixely -> PAL

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Sobota Květen 19 10:22:22 CEST 2007

Zdravim,
ja bych spise sel do kompisite vystupu, na to jsem vydel primitivni
svab, kde zapojim na vstup RGB a na vytupu me vyleze S-VHS a Composite.
Co se tyce toho obrazce, tak to zvlada uz i PIC a patricnym sw. Staci
zvolit jen nejaky jedoncip, ktery doboluje primo pripojit externi pamet
a je to. Potom jen dobastlit program a vyresit nejakym zpusobem plneni
te pameti, treba pres USB rozhrani. Vse obvodove velice jednoduche ale
po strance SW pomerne slozite....
A nebo pouzit nejake hradlove pole kde bude nacitat tu pamet a rovlou ji
posilat na vystup, rovnez bude mozno implementovat nejake USB ale asi
bude potreba pripojit externi DA prevodniky. Tak vych to resil rovnou
jako composite vystup. Zde bude akorat problem vse pekne
sesinchronizovat v hradlovem poli....

Pavel Prochazka.zde.cz