Kviz na piatok: sumator s operakmi

Slavomir Tomascik stomascik@gmail.com
Pátek Květen 18 21:38:43 CEST 2007

Nazdar,

   kedze je to kviz, tak si dovolim nieco strelit, mozno ze to
kamenovanie prezijem :-)
   Vstupna kapacita samotneho obvodu podla DS je 1.5pF. Ked
pridame neake dalsie parazitne, a vynasobime poctom pripojenych
obvodov, to bude cca 10pF? pripojenych na tie 390R rezistory, co
by uz pri 100MHz mohlo mat slusny ucinok.
   Tak, a teraz sa utekam skryt pred letiaci kamenmi :-). Tesim
sa na spravnu odpoved.

Slavo T.