Cim napajet VIA EPIA v aute?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Květen 18 13:19:20 CEST 2007

Myslim, že nějaká konstrukce zdroje pro VIA EPIA tady někdy běžela,
ale budete muset prohledat archiv konference. Pokud se pamatuju, bylo
tam použito několik MC33063 s externím tranzistorem.

A napájení 12V větve - těžko říct, většina základních desek ji používá
na napájení procesoru (přes vlastní měnič samozřejmě), jak je to u
EPIA, to nevim. Když použijete 12V baterii, tak  není co řešit.

-12V se používá snad jen pro COM porty, jinak není potřeba.

P.K.