Bluetooth - zvyseni dosahu

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Pátek Květen 18 12:12:07 CEST 2007

principielne to mozne je, hlavne by byla dobra smerova antena. WT11 je
class 1 s vykonem 20dBm, coz je pomerne dost. BT pracuje na stejnem
pasmu kmit. jako wifi, takze vyber a sehnani anteny by nemusel byt
problem. kazdopadne urcite bych kontaktoval macroweil, tam vam dokazou
poradit. a pokud nedokazou, tak kontaktuji vyrobce (bluegiga) a ti uz
urcit budou vedet. Kdysi jsem byl na jednom seminari, teda jineho
vyrobce, ale ten rikal ze experimentuji i se vzdalenosti az 300m pri
stejnem vykonu.

Zkuste se poptat, uvidite.

S pozdravem

Ondrej Kozumplik