Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Květen 18 11:31:32 CEST 2007

 18.5.2007, 11:17:56
Dobry den

Vas patecni dotaz patri k evergreenum teto konference, racte si projit
archiv.

Abych usetril vas drahoceny cas nastinim vam jak takova diskuse
vypada:

Q:jaky vhodny OZ by jse doporucili pro moji aplikaci ?
R:ABC123
Q:koukam do datasheetu a opravdu je fajn ale u slona jej nemaji, kde
  ho koupim ?
R:ja je kupuji u XYZ
Q:ale oni dodavaji az od 20ks, tolik jich nepotrebuji, kde jej sehnat
  v kusovce ?
R: KML je prodava i v kusovce
Q:No jo ale ja nejsem z Prahy.
R:Posilaji i na dobirku.
Q:Jenze to trva tyden a navic to vychazi dost draho kdyz chci jen dva
kousky. Asi pouziju LM358 ze supliku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz