moturek do modelu made in china ??

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Květen 18 09:14:27 CEST 2007

parada, uz to vrci, pri sve lenosti jsem ani nezkousel tam nabastlit ten zbytek kartacku.
misto odporu tam dam PTC_ka a kdyz to bude synek moc tavit, tak si holt pocka, nez to obzivne :-).
tak zatim vyreseno, ale kdyby to nevydrzelo, lze zajit s moturkem nekam do modelarstvi a
chtit nahradu ??
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Friday, May 18, 2007 9:02 AM
To: HW-news
Subject: Re: moturek do modelu made in china ??

Kdysi dávno jsem si s motorkem z nějakýho autíčka hrál. Vyndal jsem rotor, dal mezi dva magnety - dal jsem to do nějaký plastový krabičky, aby byl rotor zavěšenej v "ložiskách", pak jsem si udělal "kartáčky" z těch plíšků, co jsou na plochý baterce. No a když jsem ty kartáčky připojil k baterii a šahal na komutátor, tak se to roztočilo ;)

Můžete tam zkusmo přidělat nějakej drátek nebo tak něco, pro ověření funkce - tj. jestli neni spálený vinutí, to stačí.

P.K.