moturek do modelu made in china ??

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Květen 18 09:02:28 CEST 2007

Kdysi dávno jsem si s motorkem z nějakýho autíčka hrál. Vyndal jsem
rotor, dal mezi dva magnety - dal jsem to do nějaký plastový krabičky,
aby byl rotor zavěšenej v "ložiskách", pak jsem si udělal "kartáčky" z
těch plíšků, co jsou na plochý baterce. No a když jsem ty kartáčky
připojil k baterii a šahal na komutátor, tak se to roztočilo ;)

Můžete tam zkusmo přidělat nějakej drátek nebo tak něco, pro ověření
funkce - tj. jestli neni spálený vinutí, to stačí.

P.K.