LPC2294

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Květen 17 20:56:17 CEST 2007

Dne čtvrtek 17 květen 2007 20:38 jirka7a@seznam.cz napsal(a):
> Vyberte si jadro ARM9 s MMU. Nebo i ARM7, ale s MMU - to jsem prave moc
> nenasel. Na digikey je dostupny atmel arm9. Existuji i free projekty.
>
> Bez MMU nebezi standardni Linux, protoze to nema strankovani pameti.
> Spustite na tom uClinux tj. linux po patchi a s urcitym omezenim.

Diky, to je presne to co jsem potreboval vedet. Nehodlam nic lamat pres
koleno, jeden z mych potencialnich budoucich zamestnavatelu ma rozdelan
jakysi bastl prave s tim LPC a ackoliv tam ma 128MB flash, externi RAMku
nemaj. Kdyz jsem jim rikal co jsem dosud delal, projevili prani abych jim to
taky pripadne upravil aby na tom linux jel.
V tuto chvili tedy vim, ze procesor bych ihned vymenil.

Diky
Jakub Ladman

> Jinak bych jeste volil neco s SDRAM radicem, to nevim jestli to ten Philips
> ma. Treba k arm9, atmelu pripojite jeden chip 32 mega bytu + flash. Jsou i
> projekty, kde to je naroutovano na doubleside PCB.

Pokud by se vam nekde povaloval bookmark, byl bych vdecen.

Nejakyho atmela s arm9 jadrem v rucne osaditelnem pouzdru mam v supliku, ale
spis nevim jak s tim zacit.
V praci delame s linuxem na Renesasu SH4 takze mam predstavu jak se s tim bude
zarabat, ale jadro a bootloader uz nam k tomu pripravili jini, takze v tom to
bude pro mne premiera.

Jakub