I2C, jak dlouha muze byt ?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Květen 17 20:13:34 CEST 2007

Minimalne bych jak SDA tak SCL oddelil fet tranzistorem a odporem tak, aby pri
vypnutem tranzistoru nemohl tect proud ven ze zarizeni, a proud pres
substratovou diodu dovnitr by byl primerene omezen odporem.  Mezi odporem a
tranzistorem bych dal jeste diody do napajecich vetvi pro eliminaci napeti
vyssich a nizsich nez napajeni.

No a do programu dopsat to, ze pokud se nemuze uspesne spojit s protistranou
na i2c, tak proste vnejsek temi tranzistory odpoji, a jeste lepe, pripojovat
vnejsek jen na nezbytne nutnou dobu.

Pokud to neni jasne, funguje to tak, ze pri vypnutem fetu nic venku nemuze
stahnout sbernici trvale k zemi a pri privedeni nedestruktivniho napeti
umozni stazeni vnitrnimi obvody ten odpor.

Mozna to ma ale nejakou mouchu, napadlo mne to ted jen tak.
Mozna ten odpor bud bude moc velkej na provoz, nebo moc malej na ochranu ale
nikdy oboji