Re: Zosilnovač k FG

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Květen 17 15:01:23 CEST 2007

 17.5.2007, 14:52:01

V kazde drogerii vedou NE592, nebo ruzne "mikrovlne" IC jako ERA-1A a
pod. Ale jestli s toho postavite zes. podle vasich predstav to nevim.
A pokud nepotrebujete ss vazbu, je mozne pouzit 2 ci 3 tranzistorovy
zesilovac jakych se drive hojne uzivalo v NF, jen misto KC509
pouzijete nejakej BFR92, ma to slusnou charakteristiku do min. 200MHz.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz